loading...
اس ام اس - pm20
محمد و مریم بازدید : 349 چهارشنبه 1391/04/28 نظرات (0)

 

سلام گلم چطوری؟ از دیشب تا حالا فقط به u فکر می کردم. تمام فکر و ذهنم مشغوله u بود.امروز فردا هم می خوام به v.w.y.z فکر کنم

****************** www.pm20.ir *******************

اس ام اس رسید ، عمو قلی دید، هیشکی ندید ، میرزا خندید ، گربه پرید؟ اقا مجید اهی کشید وقتی وحید از راه رسید پرید یه رادیو خرید بعدشم از اخبار شنید. این اخبار سر کاری بید ، رفت و خوابید


****************** www.pm20.ir *******************


مشترک عزیز این اس ام اس را تنها افراد خوش تیپ و خوشگل میتوانند بخوانند×*%^$۴$۴+! چیه نکنه توقع داری بتونی بخونیش


****************** www.pm20.ir *******************


توی حوضی که ماهی نباشه قورباغه سالاره ! . . . . . چاکرتیم سالار !


****************** www.pm20.ir *******************


میدونی من دوست دارم من عاشقتم میمیرم برات میبوسمت . . . چند تا میم داره ؟


****************** www.pm20.ir *******************


نمیدانم تا کدامین طلوع خواهم ماند و در کدامین غروب خواهم رفت.اما امیدوارم تا اخرین لحظه ای که در این دنیا هستم تو را سر کار بگذارم !


****************** www.pm20.ir *******************


اگه یه روز فکر کردی که یه نفر هر جا می ری دنبالته و هر مشکلیواست پیش میاد واسش مهمه و میخواد بهت کمک کنه مطمئن باش که اون من نیستم !


****************** www.pm20.ir *******************


اگه از کنار خر رد شدی عر عرکرد . . . بدون زوج مورد علاقشو پیدا کرده …!!!


****************** www.pm20.ir *******************


گلی گم کرده ام در باغ هستی ………….. خودت رو لوس نکن اون گل تو نیستی !


****************** www.pm20.ir *******************


راه رفتنت آخرشه خونت چقدر قشنگه ناقلا شنا کردنم که بلدی! رفتارت منو کشته چقدر با متانت و صبوری خیلی بلایی لاک پشت


****************** www.pm20.ir *******************


شرمنده که SMS خالی بود، ولی عوضش پریدن شما روی گوشی عالی بود!


****************** www.pm20.ir *******************


سیب، هلو، موز، آناناس، انجیر، پرتقال… این همه میوه… تو چرا شبیه شلغم شدی؟


****************** www.pm20.ir *******************


حیف که فقط تو یکی رو دارم …….. اگه از تو یه عالمه داشتم …. تا حالا یه گاوداری زده بودم …


****************** www.pm20.ir *******************

با سلام اینجا تهران است. ساعت 4 بامداد .... صدای مردم آزار


 ****************** www.pm20.ir*******************


می گم این فیلم ساعت 9 شبکه سه اسمش چیه؟ حالا اگه خوابی فردا صبح اس ام اس کن
 

 ****************** www.pm20.ir *******************

 

میدونی چیه ؟

.

.

نمی دونی ؟

.

.

بابا دوستت دارم

.

.

تو رو نه ! بابامو میگم

 

 
****************** www.pm20.ir *******************
 

شرمنده به خدا، آره میدونم خواب بودی، خوب بابا فحش نده دیگه، کارت داشتم که بیدارت کردم

میخواستم بدونم ماهی وقتی غذا میخوره، آب نمیره تو دهنش؟

 

 ****************** www.pm20.ir *******************

 

!@^%*^&_*)%^#!$؟>":}: ♠ ═ } ↑ • û ◘ ○ ♣

فهمیدی یا دوباره بگم؟

 

 ****************** www.pm20.ir *******************

 

برو پایین دعواست

.

.

.

.

دیر رسیدی 110 بردشون!

 

 
****************** www.pm20.ir *******************
 

امیدوارم که خواب نبوده باشی چون با این اس ام اس بیدار می شدی!!

 

 ****************** www.pm20.ir *******************

 

می دونستی شبا که می خوای بخوابی باید گوشی تو خفه کنی!؟


می خواستم ببینم ساعت چنده؟ چون ساعتم خوابیده دلم نیومد بیدارش کنم!

 

 ****************** www.pm20.ir *******************

 

می دونستی آلان ساعت 2/5 نصفه شبه ! اس ام اس زدم ببینم سروقت خوابیدی یا تا آلان بیداری؟!

نصفه شب بخیر!

 

 
****************** www.pm20.ir *******************
 

{یک اس ام اس خالی}
 

 ****************** www.pm20.ir *******************
 

من آلان تو آمریکا هستم می خواستم ببینم راسته میگن وقتی اینجا روز باشه اونجا شبه؟!؟

 
 ****************** www.pm20.ir *******************


دیروز ازم ساعت پرسیدی یادم رفت بهت بگم.ساعت 3.5 شبه!



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 77
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 101
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 227
  • بازدید ماه : 754
  • بازدید سال : 13,231
  • بازدید کلی : 148,977