loading...
اس ام اس - pm20
محمد و مریم بازدید : 374 پنجشنبه 1391/04/29 نظرات (0)

 

 

داره بارون میاد خوب که نگاه کردم، هوا که ابری نبود، اون فرشته ها هستن که دارن گریه میکنن آخه یکی ازشون کم شده، مهربون ترین تولدت مبارک…


****************** www.pm20.ir *******************


قشنگ ترین صدای زندگی تپش قلب توست، با شکوه ترین روز دنیا تولد توست پس برای من بمان و بدان که عاشقانه دوستت دارم.


****************** www.pm20.ir *******************


دلم میخواد بدونی تو این همه ستاره، هیچی کی اندازه ی من نگاتو دوست نداره، تولدت پر از نور خوش اومدی ستاره، اگرچه از راه دور هیچ فایده ای نداره.


****************** www.pm20.ir *******************


امشب دامن تو پر از هدیه های کوچک و بزرگ میشود، اما من هیچ ندارم که به تو هدیه دهم جز دلی که به من پس دادی

 

****************** www.pm20.ir *******************


امروز روز تولد توست و من هر روز پیش از پیش به این راز پی میبرم که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین لحظه ها را برایم بسازی، عزیزترینم تولدت مبارک


****************** www.pm20.ir *******************

ای زیباترین ترانه ی هستی، بدان که شب میلادت برایم ارمغان خوبی ها و زیبایی هاست، پس ای سرکده ی خوبی ها میلادت مبارک


****************** www.pm20.ir *******************


سوسوی ستارگان آسمان در التهاب آمدن توست، آمدی و آسمان و زمین را برایم بهشت کردی، تنها ستاره ی دلم تولدت مبارک

 

****************** www.pm20.ir *******************

دفترچه ی خاطرات قلبم را که خالی از عشق و یکرنگی بود، سرشار از عشق و محبت کردی، نازنینم، زیباترینم، حضور گرم و همیشگی ات را هزاران هزار بار سپاس میگویم، تولدت مبارک

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 77
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 80
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 206
  • بازدید ماه : 733
  • بازدید سال : 13,210
  • بازدید کلی : 148,956