loading...
اس ام اس - pm20
محمد و مریم بازدید : 156 چهارشنبه 1391/04/28 نظرات (0)

پدربزرگم فوت کرده تو قبرستونیم دوستم زنگ زده میگه کجایی؟

میگم بهشت زهرا ! میگه واسه چی ؟ میگم واسه پدر بزرگم.

میگه اِ ؟ فوت کرده ؟ میگم پـَـــ نَ پـَـــــ تمرینی اومدیم مانور !



****************** www.pm20.ir *******************


مامانم سفره پهن کرده بود ,بهش گفتم میخوای شام بیاری؟

گفت: پـَــــــــ نَ پَـــــــــ میخوام گلای سفره رو اب بدم !


****************** www.pm20.ir *******************


دوستم تو خونه خوابیده بود داداشم ازراه اومده میگه خوابه؟

میگم پَـــ نَ پَـــ رفته رو اسکرین سیور لگد بزنی روشن میشه!


****************** www.pm20.ir *******************


سر سفره عقد ، حاج آقا: آیا بنده وکیلم ؟

عروس: پـَـ نـَـ پـَـ  متهمی !


****************** www.pm20.ir *******************


به معلممون میگم آقا اجازه هست بریم دستشویی ؟!!! میگه واجبه ؟!

پ ن پس مستحبه !!


****************** www.pm20.ir *******************


همسایمون عروسی داشتن

دوستم خونمون بود هی سروصداشون میومد.دوستم گفت عروسیه؟

 پـَـ نـَـ پـَـ همسایمون سرخ پوسته مراسم خاص خودشونه !


****************** www.pm20.ir *******************


کلاغ اولی : غار
کلاغ دومی : غار ؟؟؟
کلاغ اولی : په نه په هتل ۵ ستاره!


****************** www.pm20.ir *******************


به مادرم ميگم: يه دختر ديدم خوب، پاك، نجيب، سر به راه، تحصيل كرده... ميگه: ميخواى بريم خواستگاريش؟
ميگم: پ ن پ گفتم دلت بسوزه.


****************** www.pm20.ir *******************


سر جلسه به بغلـدستيم اشاره ميکنم برگـَـتو بده يه لحظه، ميگه تقلب مي خواي؟
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ استاد گفت برگتـو بدي من تصحيح کنم :))


****************** www.pm20.ir *******************


حوا : آخه تو آدمی؟؟؟؟؟ - پَ نه پَ؛ تو آدمی! (بخشهایی از مکالمۀ آدم و حوا)


****************** www.pm20.ir *******************


تلویزیون داشت یه مسابقه بسکتبال بین یه تیم از ایران و یه تیم از بلژیک نشون میداد
گزارشگر بعد از سکوت طولانی: کرم‌الله قاسم‌آبادی اصل... از ایران
من تو دلم: پـَـَـ نــه پـَـَــــ از قاسم‌آباد بلژیک :|


****************** www.pm20.ir *******************


استاد بهم داده 4 !! رفتم پيشش ميگم استاد ميشه چند لحظه وقتتون بگيرم....؟
ميگه نمره ميخواي ؟؟ گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ واسه امر خير مزاحم شدم ، مارو به غلامي بپذير!

 

****************** www.pm20.ir *******************


زنگ زدم اداره مخابرات به زنه میگم خانوم ببخشید خط تلفن ما بوق نمیخوره،!
زنه میگه خرابه؟؟؟
گفتم پـَـ نـَـ پـَـ سرما خورده صداش گرفته جیزی نمیگه.
زنه عصبانی شد بهم گفت فردا با مدرک شناسایی بیاید اینجا.گفتم بیام مخابرات؟
زنه گفت پـَـ نـَـ پـَـ برو داروخونه بگو تلفنم صداش در نمیاد بهش قرص بدید...


****************** www.pm20.ir *******************


بردم داداشمو رسوندم كلاس، برگشتم...
مامانم ميگه: رسونديش؟
ميگم: پ ن پ! انداختمش تو چاه اينم پيرهنشه....!!


****************** www.pm20.ir *******************


تو خیابون موتوریه اومد کیفم رو قاپید، یارو می پرسه: دزد بود؟
میگم: پـَـــ نــه پـَـــ اومده بود امانتیش رو ببره فقط خواست هیجانش بیشتر باشه!

 

****************** www.pm20.ir *******************


بابای دوستم مرده بود یه عکس بردیم بدیم که اعلامیه چاپ کنن یارو عکسو دیده میگه مرده؟؟؟ گفتم پ ن پ خوب عکسو نگا کن ببین میشناسیش فراریه خودشو زده به مردن


****************** www.pm20.ir *******************


رفتیم رستوران میگه میز میخواین؟
پـَـَـ نــه پـَـَــ رو زمین راحت تریم.فقط دو تا روزنامه بیار لباسامون خاکی نشه!!!


****************** www.pm20.ir *******************


رفتم بستني بخرم. صف واستاده بودن. يارو اومده ميگه آقا صفه!!؟...پـَـَـ نــه پـَـَــــ ديوار دفاعيه واستاديم ضربه ايسگاهي بزنن...والاا


****************** www.pm20.ir *******************

ماشینو بردم کارواش یارو میگه میخوای بشوری ؟
پَ نَ پَ آوردم فقط اتو کنم !


****************** www.pm20.ir *******************


با ماشين رفتم كنار يه پيرزنه كه كلي باردستشه! ميگم : حاج خانوم جايي ميرين؟ برسونمتون...
برگشته ميگه: ميخواي كمك كني؟
پ ن پ! ميخوام مخت رو بزنم !!!


****************** www.pm20.ir *******************

بهش میگم نونوائی قیامت بود...میگه:یعنی شلوغ بود؟؟؟؟......میگم:پـَـَـ نــه پـَـَــــ گناهکارا رو مینداختن تو تنور..به نیکوکارا هم نونِ مجانی میدادن!!!!.. :|


****************** www.pm20.ir *******************

دارم قرص میخورم دوستم بهم میگه واقعا حالت بده؟
می گم پ ن پ
هوس اسمارتیس کردم نداشتیم دارم قرص می خورم!!!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 77
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 88
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 214
  • بازدید ماه : 741
  • بازدید سال : 13,218
  • بازدید کلی : 148,964